FELHÍVÁS ESZKÖZ ÁTVÉTELI IDŐPONTRA TÖRTÉNŐ JELENTKEZÉSRE

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy akkora szállítóeszközzel érkezzen, amelybe befér az igényelt eszköz. Tárolni nem tudjuk, szerződéskötést követően azonnal el kell szállítania. Az igényelt eszközöket ebben a szakaszban meghatalmazás útján is át tudja venni. Meghatalmazás mintát itt találja.

Amennyiben benyújtandó igazolásait nem nyújtotta be az oktatáskor, kérjük hozza magával és adja át azok másolatát munkatársainknak.

 

Esővízgyűjtő igénylés esetén: Tulajdonosi hozzájárulás minta innen letölthető a 6 lakásnál kevesebb lakással rendelkező ingatlanok esetén

  1. a) ha az épületben hat lakásnál kevesebb található, az ingatlan valamennyi tulajdonosának írásbeli hozzájárulása, vagy kizárólagos használatú ingatlanrészre irányuló jelentkezés esetén a kizárólagos használat jogcímének igazolása szükséges;
  2. b) ha az épületben hat vagy annál több lakás található, közgyűlési határozat szükséges, mely igazolásokat legkésőbb csapadékvíz tárolás céljára szolgáló edény átvételéig a jelentkezőnek be kell mutatni.

 

Komposztáló igénylés esetén: Tulajdonosi hozzájárulás minta innen letölthető a 6 lakásnál kevesebb lakással rendelkező ingatlanok esetén

  1. a) ha az épületben hat lakásnál kevesebb található, az ingatlan valamennyi tulajdonosának írásbeli hozzájárulása, vagy kizárólagos használatú ingatlanrészre irányuló jelentkezés esetén a kizárólagos használat jogcímének igazolása szükséges a komposztáló edény elhelyezéséhez;
  2. b) ha az épületben hat vagy annál több lakás található, közgyűlési határozat szükséges a komposztáló edény elhelyezéséhez;

 

Ezek nélkül nem tudjuk átadni Önnek az eszköz(öke)t.

Néhány fontos információ az átvétellel kapcsolatosan:

  • Amennyiben a befoglalt időpontban mégsem tud megjelenni, írjon nekünk e-mailt és töröljük a lefoglalt regisztrációját, ezáltal lehetősége nyílik új időpont kiválasztására. A kiválasztott átvételi időpontját legkésőbb 3 munkanappal az eszköz átvétele előtt tudja lemondani. Egyedi esetekben (igazolt betegség, nem várt egyéb körülmény) egyedi elbírálást igényel. Ez esetben vegye fel velünk a kapcsolatot az info@ujpestivarosgondnoksag.hue-mail címen, vagy +36-1-232-1156-os telefonszámon. Amennyiben nem jelenik meg a lefoglalt átvétel időpontjában, és semmilyen formában nem kapunk értesítést arról, hogy nem tud eljönni, úgy az eszköz-átvételi jogosultságát elveszíti.
  • Az eszközök szállítását a jelentkező saját maga köteles megoldani, arra alkalmas befogadóképességű járművel. Kérjük, vegyék figyelembe az eszközök méretét!
  • Az eszköz átvehető meghatalmazás útján is. Meghatalmazás minta megtalálható az átvételi időpont regisztráció űrlapja alatt.

 

Az eszközök átvételével 3 éves fenntartási kötelezettséget vállal, melyet átadás-átvételi jegyzőkönyvben rögzítünk.

A jegyzőkönyv a következőket nevesíti:

  • a) az edény (eszköz) ellenértékének meghatározását;
  • b) a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy az eszközt rendeltetésszerűen használja a jelentkezésben megjelölt címen;
  • c) a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy amennyiben a fenntartási kötelezettség ideje (3 év) alatt elköltözik, ezt be kell jelentenie az Önkormányzatnak;
  • d) a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a fenntartási kötelezettség ideje alatt a nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt megtéríti az Önkormányzatnak;
  • e) a jelentkező kötelezettségvállalását arról, hogy ha a fenntartási kötelezettség ideje alatt az eszköz megsemmisül vagy ellopják, azt haladéktalanul bejelenti az Önkormányzatnak;
  • f) a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy tudomásul veszi azt, hogy a megrongálódott edényt (eszközt) nem cseréli ki és nem javítja meg az Önkormányzat;
  • g) a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy tudomásul veszi azt, hogy
    • a csapadékvíz tárolás céljára szolgáló edényt csak külső ereszcsatornával rendelkező és körülkerített magáningatlanon helyezheti el.
    • a komposztáló edényt csak körülkerített magáningatlanon
    • balkonkomposztálót csak erkélyen (lakáson belül) helyezheti el.