TÁJÉKOZTATÓ

FKF zöldhulladékgyűjtő zsákok igénylésére

Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata 2024. őszén is szeretné a helyes zöldhulladék-gyűjtésre ösztönözni a lakosságot, mind a társasházakban, mind a kertes ingatlanokban, családi házakban életvitelszerűen élők esetében, így ismételten lakossági akciót hirdet a zöldhulladékgyűjtő zsákok igénylésére vonatkozóan.

 

IGÉNYLÉSI FELTÉTELEK

  1. Jogosultak köre:
  • természetes személyek, magánszemélyek, akik életvitelszerűen élnek újpesti kertes ingatlanban, családi házban és ezt lakcímadatokkal igazolni tudják
  • társasházak, lakásszövetkezetek, társasházi képviseletek, akik újpesti, kerttel, előkerttel, zöldterülettel rendelkező társasházakat kezelnek és ezt képviseleti jogosultságukkal ellenőrizhető módon igazolni tudják
  1. Igényelhető zsákok mennyisége:
  • természetes személyek, magánszemélyek: 25 db zsák / ingatlan (ingatlanonként egy csomag zsák igényelhető, akkor is, ha az ingatlanban többen élnek életvitelszerűen és megegyezik a címadatuk)
  • társasházak, lakásszövetkezetek: 15 db / társasház
  1. Zsákok átvételének helye és ideje:
  • Helyszín: Újpesti Városgondnokság Kft. 1044 Budapest, Óradna utca 2/a
  • Átvételi időpontok:
  1. Zsákok átvételének igazolására vonatkozó különleges szabályok:

Természetes személyekre vonatkozó előírások:

  • a jogosultságot igazoló dokumentumokat igénylő bemutatja átvételkor és az azon szereplő, jogosultságot igazoló adatok rögzítésre kerülnek:
    • igénylő neve
    • anyja neve
    • lakcímadat (újpesti tartózkodási hely vagy újpesti állandó lakcím)
    • lakcímkártya száma
  • a zsákokat meghatalmazás útján is át lehet venni, az Újpesti Városgondnokság Kft. ehhez formanyomtatványt biztosít, amely honlapjáról letölthető – ide kattintva töltheti le
    • meghatalmazó, igénylő neve, anyja neve, lakcímadata, lakcímkártya száma, aláírása
    • meghatalmazott neve, lakcíme, személyi igazolvány száma, aláírása
    • 2 (kettő) tanú neve, lakcíme
  • a zsákok átvételével igénylő nyilatkozatát teszi, büntetőjogi felelőssége tudatában, hogy adatai a valóságnak megfelelnek, az igénylési feltételeknek megfelel és hozzájárul az adatai kezeléséhez.

Társasházakra, lakásszövetkezetekre vonatkozó előírások:

  • a zsákok igénylésére a társasház képviseletét ellátó személy jogosult, vagy az általa meghatalmazott személy
  • jogosultságot igazoló dokumentumok:
    • igénylőlevél, melyen rögzítésre kerül:
      • társasház pontos megnevezése és címadata
      • társasházi képviseletét ellátó szervezet jogi adatai (neve, székhelye, adószáma)
    • amennyiben meghatalmazott veszi át a zsákokat, ugyanúgy szükséges írásos igénylést benyújtania, amely tartalmazza fenti adatokat
    • a zsákok átvételével igénylő nyilatkozatát teszi, büntetőjogi felelőssége tudatában, hogy adatai a valóságnak megfelelnek, az igénylési feltételeknek megfelel és hozzájárul az adatai kezeléséhez
    • Olyan társasházi képviselők, akik több újpesti társasház nevében járnak el, az igénylő dokumentumokat meg kell küldeniük előzetesen írásban az Újpesti Városgondnokság Kft. info@ujpestivarosgondnoksag.hu e-mail címére. Beérkezést követően, néhány órán belül visszaigazolást kapnak, melyben megjelölésre kerül az átvételi időpont.

Mely dokumentumok nem használhatók jogosultság igazolásra?

  • közüzemi számla másolat
  • tulajdoni lap
  • hiányosan kitöltött vagy hiányzó meghatalmazás, dokumentumok
  • hiányzó vagy hiányos írásbeli igénylés társasházak esetében
  • lakcímkártya hiánya

Amennyiben a jogosultságával vagy a zsákok átvételével kapcsolatban olyan kérdése merülne fel, amelyre nem találja válaszunkat jelen tájékoztatásban, vagy bizonytalan a jogosultságával kapcsolatosan és megerősítést várna tőlünk, hívjon minket a +3612321156-os telefonszámunkon hét közben 8:00-16:00 óra között.

Budapest, 2024. 11. 12.

Újpesti Városgondnokság Kft.