TÁJÉKOZTATÓ
FKF zöldhulladékgyűjtő zsákok igénylésére
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata 2024. őszén is szeretné a helyes zöldhulladék-gyűjtésre ösztönözni a lakosságot, mind a társasházakban, mind a kertes ingatlanokban, családi házakban életvitelszerűen élők esetében, így ismételten lakossági akciót hirdet a zöldhulladékgyűjtő zsákok igénylésére vonatkozóan.
IGÉNYLÉSI FELTÉTELEK
- Jogosultak köre:
- természetes személyek, magánszemélyek, akik életvitelszerűen élnek újpesti kertes ingatlanban, családi házban és ezt lakcímadatokkal igazolni tudják
- társasházak, lakásszövetkezetek, társasházi képviseletek, akik újpesti, kerttel, előkerttel, zöldterülettel rendelkező társasházakat kezelnek és ezt képviseleti jogosultságukkal ellenőrizhető módon igazolni tudják
- Igényelhető zsákok mennyisége:
- természetes személyek, magánszemélyek: 25 db zsák / ingatlan (ingatlanonként egy csomag zsák igényelhető, akkor is, ha az ingatlanban többen élnek életvitelszerűen és megegyezik a címadatuk)
- társasházak, lakásszövetkezetek: 15 db / társasház
- Zsákok átvételének helye és ideje:
- Helyszín: Újpesti Városgondnokság Kft. 1044 Budapest, Óradna utca 2/a
- Átvételi időpontok:
- Zsákok átvételének igazolására vonatkozó különleges szabályok:
Természetes személyekre vonatkozó előírások:
- a jogosultságot igazoló dokumentumokat igénylő bemutatja átvételkor és az azon szereplő, jogosultságot igazoló adatok rögzítésre kerülnek:
- igénylő neve
- anyja neve
- lakcímadat (újpesti tartózkodási hely vagy újpesti állandó lakcím)
- lakcímkártya száma
- a zsákokat meghatalmazás útján is át lehet venni, az Újpesti Városgondnokság Kft. ehhez formanyomtatványt biztosít, amely honlapjáról letölthető – ide kattintva töltheti le
- meghatalmazó, igénylő neve, anyja neve, lakcímadata, lakcímkártya száma, aláírása
- meghatalmazott neve, lakcíme, személyi igazolvány száma, aláírása
- 2 (kettő) tanú neve, lakcíme
- a zsákok átvételével igénylő nyilatkozatát teszi, büntetőjogi felelőssége tudatában, hogy adatai a valóságnak megfelelnek, az igénylési feltételeknek megfelel és hozzájárul az adatai kezeléséhez.
Társasházakra, lakásszövetkezetekre vonatkozó előírások:
- a zsákok igénylésére a társasház képviseletét ellátó személy jogosult, vagy az általa meghatalmazott személy
- jogosultságot igazoló dokumentumok:
- igénylőlevél, melyen rögzítésre kerül:
- társasház pontos megnevezése és címadata
- társasházi képviseletét ellátó szervezet jogi adatai (neve, székhelye, adószáma)
- amennyiben meghatalmazott veszi át a zsákokat, ugyanúgy szükséges írásos igénylést benyújtania, amely tartalmazza fenti adatokat
- a zsákok átvételével igénylő nyilatkozatát teszi, büntetőjogi felelőssége tudatában, hogy adatai a valóságnak megfelelnek, az igénylési feltételeknek megfelel és hozzájárul az adatai kezeléséhez
- Olyan társasházi képviselők, akik több újpesti társasház nevében járnak el, az igénylő dokumentumokat meg kell küldeniük előzetesen írásban az Újpesti Városgondnokság Kft. info@ujpestivarosgondnoksag.hu e-mail címére. Beérkezést követően, néhány órán belül visszaigazolást kapnak, melyben megjelölésre kerül az átvételi időpont.
- igénylőlevél, melyen rögzítésre kerül:
Mely dokumentumok nem használhatók jogosultság igazolásra?
- közüzemi számla másolat
- tulajdoni lap
- hiányosan kitöltött vagy hiányzó meghatalmazás, dokumentumok
- hiányzó vagy hiányos írásbeli igénylés társasházak esetében
- lakcímkártya hiánya
Amennyiben a jogosultságával vagy a zsákok átvételével kapcsolatban olyan kérdése merülne fel, amelyre nem találja válaszunkat jelen tájékoztatásban, vagy bizonytalan a jogosultságával kapcsolatosan és megerősítést várna tőlünk, hívjon minket a +3612321156-os telefonszámunkon hét közben 8:00-16:00 óra között.
Budapest, 2024. 11. 12.
Újpesti Városgondnokság Kft.